Zmiany w harmonogramie pracy lekarzy 

 

Lekarz A.Merta nie przyjmuje w dniach: od 25 listopada do 6 grudnia 2024 r.

Lekarz S.Sikora nie przyjmuje w dniach: od 25 do 29 listopada 2024 r.

 


  KO
MUNIKATY

                     Miło nam poinformować, że od 20 listopada w naszej Przychodni będzie przyjmować nowy lekarz  dr. Justyna Biesiadecka.

Więcej informacji  pod nr. tel. 33 84 12 150

E-Rejestracja

 Od czerwca zostaje ponownie uruchomiona e-rejestracja na wizyty lekarskie. Możliwość e-rejestracji jest związana z posiadaniem konta (Link do portalu

 

Informacja Rzecznika Praw Pacjenta w sprawie Funduszu Kompensacyjnego Zdarzeń Medycznych LINK

Rehabilitacja domowa

Informacja na temat Rehabilitacji domowej finansowanej  przez NFZ (link do informacji)

 Edukacja przedporodowa

Zapraszamy na spotkania edukacyjne z położną, udział jest dobrowolny, spotkania są prowadzone indywidualnie na terenie Przychodni (szczegóły)

Ważne zmiany w refundacji szczepionek

Od 1 września 2023 r. Ministerstwo Zdrowia wprowadza ważne zmiany m.in. w refundacji szczepionek dla dzieci do ukończenia 18 r. życia, wchodzących w skład "Listy 18 -" oraz dorosłych po ukończeniu 65 r. życia "Lista 65 +".

Bezpłatne szczepionki do ukończenia 18 r. życia (Influvac Tetra, Vaxigrip Tetra, Fluenza Tetra, szcz/p HPV, Cervarix)

 Bezpłatne szczepionki po 65 r. życia (Prevenar-13, Influvac Tetra, Vaxigrip Tetra)

Bezpłatne szczepionki są na receptę, wystawianą przez lekarza POZ, którą należy zrealizować w aptece.

Przed szczepieniem należy zarejestrować się do lekarza w celu kwalifikacji do szczepienia. 

 

 ZAPRASZAMY NA BADANIA PROFILAKTYCZNE CHORÓB UKŁADU KRĄŻENIA  (CHUK) szczegóły

Program skierowany jest do osób, u których nie rozpoznano do tej pory niektórych chorób układu krążenia i cukrzycy, będących w  wieku 35-65 lat. Program jest całkowicie darmowy i obejmuje: badanie krwi, konsultacja lekarska (w przypadku nieprawidłowych wyników) oraz wypełnienie ankiety kwalifikacyjnej. Chętne osoby mogą zgłaszać się w gabinecie zabiegowym naszej Przychodni (gabinet nr 71)

Informacja Rzecznika Praw Pacjenta w sprawie 

  Zasad kwalifikacji do zabiegów operacyjnych przez lekarzy POZ

 

UWAGA BADANIA USG!
Badanie USG ze skierowaniem od lekarza POZ w Zatorze- wykonywane wyłącznie w Przychodni Zator (parter, gabinet  nr 9)

 

Ogłoszenie - oferta pracy dla lekarzy w Przychodni Zator

Dyrekcja Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Zatorze pilnie zatrudni lekarzy do pracy w Podstawowej Opiece Zdrowotnej.

Wymagane kwalifikacje: specjalizacja z medycyny rodzinnej lub specjalizacje uprawniające do udzielania świadczeń w POZ tj.:
pediatrii, chorób wewnętrznych, medycyny ogólnej oraz w trakcie specjalizacji,  lekarze z nabytymi prawami do pracy w POZ.

Zapewniamy dogodne warunki pracy i płacy. Forma zatrudnienia do uzgodnienia.

Kontakt: tel.: 664496844, mail: szozzator@gmail.com

-------------------

REJESTRACJA TELEFONICZNA

Numery telefonów do Rejestracji  33 84 12 150, 33 84 12 162, 516 235 291

 -------------------

  Aplikacja mobilna  Informacja Medyczna   instrukcja

------------------- 

Ważne informacje 

Nasza placówka otrzymała wsparcie z funduszy regionalnych i europejskich w programie  „Małopolska Tarcza Antykryzysowa. Pakiet Medyczny 3 – wsparcie grantowe placówek POZ”

Aby dowiedzieć się szczegółów dotyczących realizacji projektu, proszę kliknąć baner poniżej 

EFRR kolor 300dpi

 

 Zaświadczenie o stanie zdrowia dziecka dla żłobka lub przedszkola

 

 

 

 

 

        

 

Realizacja praw osób

Wniosek o realizację praw osoby

 

INFORMACJA DOTYCZĄCA ROZPATRYWANIA ŻĄDAŃ OSOBY

 

Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej w Zatorze [zwany dalej: SZOZ] z siedzibą przy ulicy Palimąki 2 w Zatorze, jako Administrator Danych Osobowych informuje o przysługujących osobom fizycznym prawach, związanych z przetwarzaniem danych osobowych, wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - RODO.

 

Poniżej znajdują się wszelkie niezbędne informacje dotyczące trybu zgłaszania i wykonywania żądań realizacji przysługujących praw osobie, której dane dotyczą.

 

O co można wnioskować?

Osobie fizycznej przysługuje następujące prawa realizowane na wniosek, związane
z przetwarzaniem jej danych osobowych:

  1. prawo dostępu do informacji, w tym prawo do kopii danych (art. 15 RODO);

  2. prawo do sprostowania danych (art. 16 RODO);

  3. prawo usunięcia danych osobowych (art. 17 RODO);

  4. prawo do ograniczenia przetwarzania (art.18 RODO);

  5. prawo do przenoszenia danych (art. 20 RODO);

  6. prawo do sprzeciwu (art. 21 RODO);

  7. prawo do niepodlegania automatycznym rozstrzygnięciom indywidualnym (art. 22 RODO).

 

W jaki sposób można zgłosić żądanie realizacji praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych?

Wniosek może zostać złożony/zgłoszony:

  1. osobiście przez wnioskodawcę w administracji w SZOZ w Zatorze;

  2. elektronicznie, na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub na adres Inspektora Ochrony Danych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  3. za pośrednictwem operatora pocztowego:

Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej w Zatorze (dalej SZOZ) przy ulicy Palimą ki 2, 32-640 Zator z dopiskiem „dla IOD”.

 

Gdzie znajduje się wniosek o realizację praw osoby, której dane dotyczą:

Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej w Zatorze udostępnia wniosek:

  1. na swojej stronie internetowej w zakładce RODO;

  2. w swojej siedzibie w administracji SZOZ w Zatorze;

 

Jaki jest czas odpowiedzi / realizacji żądania?

Aby dokładnie przeanalizować zgłoszenie oraz w uzasadnionych przypadkach móc zrealizować zgłoszone żądanie, Administrator przyjął, że rozpatrzenie wniosku następuje bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie jednego miesiąca od dnia otrzymania wniosku.

W tym terminie zostanie wysłane powiadomienie do wnioskodawcy. W razie potrzeby, z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań, wskazany powyżej termin można przedłużyć o kolejne dwa miesiące. W terminie miesiąca od otrzymania żądania Administrator powiadomi wnioskodawcę o przedłużeniu terminu z podaniem przyczyny opóźnienia.

 

 

Jakie są koszty realizacji wniosku?

  1. Wnioski są wolne od opłat za wyjątkiem przypadków określonych w ust. 2 poniżej.

  2. Spółka będzie uprawniona do pobrania opłaty od wniosku w szczególności w sytuacji, gdy wniosek:

  1. został zgłoszony przed upływem 3 miesięcy od dnia zgłoszenia przez wnioskodawcę żądania tego samego rodzaju, przy czym ograniczenie to nie dotyczy prawa do sprostowania danych, prawa do ograniczenia przetwarzania danych ani prawa do sprzeciwu;

  2. obejmuje żądanie udzielenia odpowiedzi na szczególnym nośniku lub formacie odpowiedzi, jeżeli nie odpowiada on standardowemu formatowi przyjętemu przez Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej w Zatorze;

  3. został sporządzony w języku innym niż język, który jest standardowo używany przez Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej w Zatorze w komunikacji z pacjentami /kontrahentami;

  4. wymaga znacznego zaangażowania zasobów ludzkich lub środków niezbędnych do prawidłowego wykonania wniosku w stopniu zakłócającym normalną działalność Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Zatorze;

  5. ma zostać zrealizowany w szczególnym trybie jak np. odpowiedź przesłana kurierem;

  6. składany jest ponownie przed upływem 3 miesięcy po tym, jak uprzednie takie samo żądanie zostało wycofane.

  1. Opłata, o której mowa w ust. 2 powyżej będzie uwzględniać w szczególności: administracyjne koszty udzielenia odpowiedzi na wniosek, prowadzenia komunikacji lub podjęcia żądanych działań, w tym w szczególności koszty kuriera, tłumacza, zakupu i dostosowania nośnika, wykonania nagrania dźwiękowego;

  2. Wysokość opłaty, o której mowa powyżej, ustala Dyrekcja Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Zatorze;

W przypadku, gdy SZOZ w Zatorze jest uprawniony do pobrania opłaty, o której mowa powyżej, rozpocznie realizację wniosku, po jej wniesieniu.

 

Czy każde zgłoszone żądanie zostanie zrealizowane?

  1. Każde zgłoszone żądanie zostanie przekazane do analizy powołanego przez Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej w Zatorze Inspektora Ochrony Danych, jej wynikiem będzie odpowiedź dotycząca jego realizacji skierowana do wnioskodawcy.

Jednocześnie informujemy, że wynikiem analizy może być odmowa realizacji zgłoszonego żądania, w szczególności, gdy:

  1. wniosek jest nieuzasadniony, szczególnie, gdy pozytywne załatwienie wniosku jest prawnie niedopuszczalne lub niewymagane;

  2. wniosek jest nadmierny, szczególnie jest składany ustawicznie, co oznacza wniosek składany częściej niż raz na 3 miesiące w tej samej kategorii sprawy;

  3. wniosek nie został uzupełniony przez wnioskodawcę pomimo wezwania wysłanego do wnioskodawcy;

  4. wniosek wskazuje na szczególny nośnik lub format odpowiedzi, który nie odpowiada standardowym formatom;

  1. wniosek złożony został w innym języku niż język używany w komunikacji przez Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej w Zatorze w komunikacji z pacjentami /kontrahentami;

  1. realizacja żądania mogłaby spowodować ujawnienie tajemnicy prawnie chronionej;

  1. wniosek obejmuje żądanie wydania kopii danych lub przeniesienia danych w języku innym niż język, w jakim dane są przetwarzane przez Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej w Zatorze przesłanie danych innemu administratorowi w odpowiedzi na wniosek o przeniesienie danych osobowych nie jest technicznie możliwe