KOMUNIKATY

Dyrektor Przychodni w Zatorze

dziękuje wszystkim darczyńcom za bezinteresowną pomoc

w pozyskaniu środków ochrony osobistej i płynów do dezynfekcji.

W szczególności podziękowania dla Parku Rozrywki Energylandia

za wsparcie w środki ochrony indywidualnej.

 

LEKARZE  W  PRZYCHODNI ZATOR PRZYJMUJĄ TYLKO

W  PILNYCH PRZYPADKACH!

ZADZWOŃ !!


WYMAGANY WCZEŚNIEJSZY KONTAKT TELEFONICZNY!

W CELU USTALENIA TERMINU WIZYTY W PRZYCHODNI

Nie jest możliwe przyjęcie pacjenta w Przychodni
bez wcześniejszego uzgodnienia telefonicznego!!


INFORMUJEMY O MOŻLIWOŚĆ  SKORZYSTANIA

Z TELEPORADY

POD NUMEREM  TELEFONU:

33 84 12 150

W SPRAWIE WYPISANIA RECEPT:

  516 235 291

lub email: rejestracja@przychodniazator.pl

 

WEJŚCIE DO PRZYCHODNI TYLKO PO DECYZJI PERSONELU. 

PRZED WEJŚCIEM, PACJENCI PROSZENI SĄ O SKORZYSTANIE Z DOMOFONU W CELU KONTAKTU Z REJESTRACJĄ

KAŻDY PACJENT ZOBOWIĄZANY BĘDZIE DO WYPEŁNIENIA ANKIETY NA MIEJSCU LUB  WCZEŚNIEJ PO POBRANIU Z DOŁĄCZONEGO LINKU

 

 

KORONAWIRUS  info1  info2  info3

 

ŚLEDŹ NA BIEŻĄCO  AKTUALNOŚCI GŁÓWNEJ INSPEKCJI SANITARNEJ   gis_LOGO.png 

 

WRÓCIŁE(A)Ś  Z  ZAGRANICY LUB MIAŁE(A)Ś KONTAKT  Z OSOBĄ PRZYJEŻDŻAJĄCĄ  Z  ZAGRANICY W CIĄGU OSTATNICH 14 DNI,

NIE MASZ OBJAWÓW INFEKCJI  - NIE ZGŁASZAJ SIĘ DO PRZYCHODNI (BRAK MOŻLIWOŚCI DIAGNOSTYKI ZAKAŻENIA KORONAWIRUSEM)

JESTEŚ CHORY(A)- GORĄCZKA > 38*C, KASZEL, DUSZNOŚĆ - ZGŁOŚ SIĘ DO ODDZIAŁU CHORÓB ZAKAŹNYCH LUB  ZADZWOŃ POD NUMER TELEFONU:

+48 604 197 624


  • Zawieszamy możliwość eRejestracji w celu zarezerwowania terminu wizyty do POZ.

  • Do odwołania zawieszone są bilanse dzieci
    i młodzieży
    zdrowych.

  • Informacja dotycząca szczepień !!!

  • Informujemy że w  Przychodni Zator prowadzone są szczepienia
  • zgodnie z wytycznymi Ministra Zdrowia i Głównego Inspektora Sanitarnego (komunikat)
  • Szczepienie można przeprowadzić jeżeli:

    • brak jest epidemiologicznych czynników ryzyka zakażenia SARS-CoV-2 zarówno u dziecka, jak i jego opiekunów lub innych domowników (np. powrót w ciągu 14 ostatnich dni z rejonów o dużej i utrwalonej transmisji SARS-CoV-2 lub kontakt w ciągu ostatnich 14 dni z osobą zakażoną SARS-CoV-2 lub chorą na COVID-19 lub przebywającą w kwarantannie z powodu ryzyka zakażenia SARS-CoV-2);
    • zarówno dziecko jak i rodzic/opiekun, a także ich domownicy nie mają objawów ostrej infekcji (gorączka, kaszel, duszność, biegunka), które mogłyby wskazywać na COVID-19.

 

NOWOŚĆ !   Aplikacja mobilna Informacja Medyczna   instrukcja

 

ZMIANY W HARMONOGRAMIE PRACY LEKARZY

 

lek.A.Merta nie przyjmuje w dniach:  od 19 czerwca do 3 lipca 2020 r.

lek.S.Sikora nie przyjmuje w dniach: od 6 do 17 lipca 2020 r.

 

 

                  

Z teleporady medycznej powinny skorzystać m.in. osoby:
z podejrzeniem grypy lub przeziębienia (jest możliwość zdalnego wystawienia L4 oraz e-recepty),
osoby z podejrzeniem zarażenia koronawirusem SARS-CoV-2 (lekarz podejmie decyzje dotyczące dalszego postępowania),
pacjenci zdrowi, kontynuujący leczenie choroby przewlekłej, zgodnie z ustalonym planem leczenia i stanem klinicznym. 
Dlaczego warto skorzystać z teleporady medycznej?
ograniczają ryzyko rozprzestrzeniania się koronawirusa,
ułatwiają izolację osób, które mogą zarażać wirusem innych,
rozwiewają obawy, jeśli sytuacja jest niegroźna,
skrócą czas oczekiwania na wizyty u lekarzy.
 Dzięki teleporadom pacjenci z podejrzeniem koronawirusa nie muszą przychodzić do przychodni.
Mogą skonsultować się z lekarzem lub pielęgniarką telefonicznie, bez wychodzenia z domu.
Pacjenci nie powinni obawiać się, że teleporady uniemożliwią bezpośrednie wizyty u lekarzy. Jeśli po zdalnym wywiadzie będzie taka konieczność, pacjenci otrzymają sugestię skorzystania z wizyty w placówce medycznej lub skontaktowania się ze stacją sanitarno-epidemiologiczną.
WAŻNE!
Godziny teleporad ustalają placówki POZ. Pacjent zostanie poinformowany, o której godzinie będzie mógł skontaktować się z lekarzem.