Zmiany w harmonogramie pracy lekarzy
Lekarz A.Merta nie przyjmuje w dniach: od 25 listopada do 6 grudnia 2024 r.
Lekarz S.Sikora nie przyjmuje w dniach: od 25 do 29 listopada 2024 r.
KOMUNIKATY
Miło nam poinformować, że od 20 listopada w naszej Przychodni będzie przyjmować nowy lekarz dr. Justyna Biesiadecka.
Więcej informacji pod nr. tel. 33 84 12 150
E-Rejestracja
Od czerwca zostaje ponownie uruchomiona e-rejestracja na wizyty lekarskie. Możliwość e-rejestracji jest związana z posiadaniem konta (Link do portalu)
Informacja Rzecznika Praw Pacjenta w sprawie Funduszu Kompensacyjnego Zdarzeń Medycznych LINK
Rehabilitacja domowa
Informacja na temat Rehabilitacji domowej finansowanej przez NFZ (link do informacji)
Edukacja przedporodowa
Zapraszamy na spotkania edukacyjne z położną, udział jest dobrowolny, spotkania są prowadzone indywidualnie na terenie Przychodni (szczegóły)
Ważne zmiany w refundacji szczepionek
Od 1 września 2023 r. Ministerstwo Zdrowia wprowadza ważne zmiany m.in. w refundacji szczepionek dla dzieci do ukończenia 18 r. życia, wchodzących w skład "Listy 18 -" oraz dorosłych po ukończeniu 65 r. życia "Lista 65 +".
Bezpłatne szczepionki do ukończenia 18 r. życia (Influvac Tetra, Vaxigrip Tetra, Fluenza Tetra, szcz/p HPV, Cervarix)
Bezpłatne szczepionki po 65 r. życia (Prevenar-13, Influvac Tetra, Vaxigrip Tetra)
Bezpłatne szczepionki są na receptę, wystawianą przez lekarza POZ, którą należy zrealizować w aptece.
Przed szczepieniem należy zarejestrować się do lekarza w celu kwalifikacji do szczepienia.
ZAPRASZAMY NA BADANIA PROFILAKTYCZNE CHORÓB UKŁADU KRĄŻENIA (CHUK) szczegóły
Program skierowany jest do osób, u których nie rozpoznano do tej pory niektórych chorób układu krążenia i cukrzycy, będących w wieku 35-65 lat. Program jest całkowicie darmowy i obejmuje: badanie krwi, konsultacja lekarska (w przypadku nieprawidłowych wyników) oraz wypełnienie ankiety kwalifikacyjnej. Chętne osoby mogą zgłaszać się w gabinecie zabiegowym naszej Przychodni (gabinet nr 71)
Informacja Rzecznika Praw Pacjenta w sprawie
Zasad kwalifikacji do zabiegów operacyjnych przez lekarzy POZ
UWAGA BADANIA USG!
Badanie USG ze skierowaniem od lekarza POZ w Zatorze- wykonywane wyłącznie w Przychodni Zator (parter, gabinet nr 9)
Ogłoszenie - oferta pracy dla lekarzy w Przychodni Zator
Dyrekcja Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Zatorze pilnie zatrudni lekarzy do pracy w Podstawowej Opiece Zdrowotnej.
Wymagane kwalifikacje: specjalizacja z medycyny rodzinnej lub specjalizacje uprawniające do udzielania świadczeń w POZ tj.:
pediatrii, chorób wewnętrznych, medycyny ogólnej oraz w trakcie specjalizacji, lekarze z nabytymi prawami do pracy w POZ.
Zapewniamy dogodne warunki pracy i płacy. Forma zatrudnienia do uzgodnienia.
Kontakt: tel.: 664496844, mail: szozzator@gmail.com
-------------------
REJESTRACJA TELEFONICZNA
Numery telefonów do Rejestracji 33 84 12 150, 33 84 12 162, 516 235 291
-------------------
Aplikacja mobilna Informacja Medyczna instrukcja
-------------------
Ważne informacje
Nasza placówka otrzymała wsparcie z funduszy regionalnych i europejskich w programie „Małopolska Tarcza Antykryzysowa. Pakiet Medyczny 3 – wsparcie grantowe placówek POZ”
Aby dowiedzieć się szczegółów dotyczących realizacji projektu, proszę kliknąć baner poniżej
Zaświadczenie o stanie zdrowia dziecka dla żłobka lub przedszkola
Regulamin monitoringu wizyjnego - zał.1, zał.2, zał.3, zał.4, zał.5, zał.6, zał.7,
Klauzula informacyjna dotycząca monitoringu wizyjnego
Wniosek o zabezpieczenie nagrania z monitoringu wizyjnego
Klauzula informacyjna załącznik 3
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
PRZEZ SYSTEM MONITORINGU WIZYJNEGO
w Samodzielnym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Zatorze
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady [UE] 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE [ogólne rozporządzenie o ochronie danych] [Dz.U.UE.L.2016.119.1] [zwanego dalej „RODO”] informujemy, iż:
1. Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej w Zatorze (dalej SZOZ) przy ulicy Palimąki 2, 32-640 Zator. Kontakt do Administratora poprzez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie: +48 [33] 84-12-150.
2. Inspektor Ochrony Danych:
Agnieszka Stelmaczonek
Dane kontaktowe: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej w Zatorze wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w przypadku pytań lub uwag dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych i praw przysługujących Pani/Panu na mocy przepisów o ochronie danych osobowych.
3. Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania:
Celem funkcjonowania systemu monitoringu wizyjnego prowadzonego przez SZOZ w Zatorze i przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest:
– art. 9 ust. 2 lit. i) RODO w związku z art. 23a ust.1 pkt. 2 Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej w związku z art. 5 ustawy z dnia 16 czerwca 2023 r. o zmianie Ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz niektórych innych ustaw w celu zapewnienia bezpieczeństwa opieki zdrowotnej w stosunku do danych pacjentów będących danymi, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
- art. 6 ust.1 lit. c) RODO w związku z art. 23a ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej obserwacja pomieszczeń ogólnodostępnych, takich jak: recepcja, szatnia na okrycia wierzchnie lub obuwie, poczekalnia, wejścia do budynku, ciągi komunikacyjne, jeżeli jest to niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa pacjentów oraz personelu, w tym zapobieżenia incydentom zagrażającym temu bezpieczeństwu (np. agresywne zachowania, pobicia, kradzieże) w stosunku do danych niebędących danymi, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
4. Miejsca monitorowane:
Miejsca monitorowane zostały oznaczone za pomocą tablic informacyjnych na terenie objętym monitoringiem. Monitoring swoim zasięgiem za pomocą zespołu kamer zainstalowanych na elewacji budynku obejmuje teren zewnętrzny SZOZ tj. garaż SZOZ, parking oraz teren wokół budynku przychodni SZOZ. Ponadto monitoring zainstalowany jest wewnątrz budynku w poczekalni poradni: dzieci zdrowe i dzieci chore, na poczekalni na I piętrze, a także na korytarzu: wejście do przychodni, rejestracja, odpady, punkt pobrań.
Przetwarzaniu podlega jedynie wizerunek osób przebywających na terenie monitorowanym. System nie utrwala dźwięku.
5. Informacja o odbiorcach danych osobowych:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych zarejestrowanych poprzez system monitoringu mogą być podmioty świadczące dla administratora usługi na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych zgodnie z art. 28 RODO, w szczególności mogą to być: np.: firma serwisująca system, informatyczna oraz inni odbiorcy legitymujący się wyłącznie interesem prawnym w pozyskaniu dostępu do danych osobowych zarejestrowanych przez system monitoringu: organy w szczególności policja, prokuratura, sąd, prowadzące postępowanie w sprawie ewentualnego zarejestrowanego zdarzenia.
6. Zasady wykorzystania zapisów z monitoringu:
Zasady wykorzystania zapisów z monitoringu wizyjnego są związane z w/w celami. Dyrektor SZOZ w Zatorze oraz upoważniona osoba przez Dyrektora może poddawać wstecznemu przeglądowi zarejestrowane zdarzenia wyłącznie w zakresie ich analizy, czy zarejestrowane sytuacje mogą naruszać bezpieczeństwo osób i mienia. Dopuszcza się tym samym, iż zapis z monitoringu do celów dowodowych może zostać zabezpieczony, gdy zarejestrowane zdarzenie może lub rodzi skutki prawne. Wniosek o zabezpieczenie nagrania z monitoringu jest dostępny w siedzibie placówki medycznej.
Dyrekcja SZOZ w Zatorze po otrzymaniu wniosku indywidualnie rozpatruje go pod kątem zasadności jego zabezpieczenia na podstawie opisanego we wniosku zdarzenia, gdyż złożenie wniosku nie jest równoznaczne z dokonaniem zabezpieczania nagrania z monitoringu. W przypadku zabezpieczenia nagrania kopia zapisu zostaje udostępniona wyłącznie uprawnionym organom ścigania na ich wniosek, jeśli wykażą interes prawny w pozyskaniu tego zapisu z monitoringu.
Administrator każdorazowo zabezpiecza zdarzenia zarejestrowane poprzez monitoring, które zagrażają bezpieczeństwu, wskazują na zdarzenia niegodne z ogólnie przyjętymi normami społecznymi dla celów dowodowych na uzasadniony pisemny wniosek osób trzecich oraz organów prowadzących postępowania.
7. Okres przechowywania danych osobowych:
Nagrania z systemu monitoringu wizyjnego przechowywane są od dnia nagrania do nadpisania w zależności od wielkości nagrań maksymalnie do ok. 30 dni jednak nie dłużej niż do 3 miesięcy.
W przypadku konieczności zabezpieczenia nagrania z monitoringu okres przetwarzania danych zostanie wydłużony do czasu przekazania nagrania organom uprawnionym do jego pozyskania [policja, sąd, prokuratura] i dalej będzie przetwarzany przez te organy. Po uzyskaniu nagrania z monitoringu przez właściwy organ staje się on odrębnym administratorem Państwa danych osobowych.
8. Prawa osób, których dane dotyczą:
W zakresie określonych praw w ogólnym rozporządzeniu ochrony danych osobowych mają Państwo prawo do dostępu do danych osobowych [nagrań] na zasadach określonych w art. 15 RODO w uzasadnionych przypadkach oraz prawo do ograniczenia przetwarzania danych na zasadach określonych w art. 18 RODO.
W celu zgłoszenia realizacji swoich praw może Pani/Pan opracować własne pismo i przesłać na dane administratora wskazane w klauzuli informacyjnej. O realizację swoich praw może Pani/Pan również wnosić prośbę do administratora w formie ustnej.
Administrator zrealizuje przysługujące osobie, której dane dotyczą prawa w zależności od podstawy prawnej i celu przetwarzania tych danych i w odniesieniu do innych przesłanek RODO lub ciążących obowiązków prawnych wynikający z odrębnych przepisów krajowych zwalniających administratora z obowiązku realizacji żądań osoby. W takim przypadku osoba składająca żądanie otrzyma pisemną lub elektroniczną informację o powodach niezrealizowania przysługującego jej prawa.
9. Prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych:
Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych w przypadku uzasadnionego stwierdzenia o niezgodnym z przepisami prawa przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych. Dane kontaktowe do Prezesa UODO: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531-03-00, infolinia 606-950-000, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
10. Przekazywanie danych osobowych do państwa trzeciego:
Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego [państwa trzecie] i organizacji międzynarodowych w zakresie przetwarzania danych osobowych poprzez system monitoringu wizyjnego.
11. Informacje o profilowaniu danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu w zakresie przetwarzania danych osobowych przetwarzanych za pośrednictwem systemu monitoringu wizyjnego.
12. Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji:
Administrator nie będzie na podstawie posiadanych Pani/Pana danych osobowych i w oparciu o dane osobowe Pani/Pana podejmował decyzji w sposób zautomatyzowany.
Wniosek o realizację praw osoby
INFORMACJA DOTYCZĄCA ROZPATRYWANIA ŻĄDAŃ OSOBY
Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej w Zatorze [zwany dalej: SZOZ] z siedzibą przy ulicy Palimąki 2 w Zatorze, jako Administrator Danych Osobowych informuje o przysługujących osobom fizycznym prawach, związanych z przetwarzaniem danych osobowych, wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - RODO.
Poniżej znajdują się wszelkie niezbędne informacje dotyczące trybu zgłaszania i wykonywania żądań realizacji przysługujących praw osobie, której dane dotyczą.
O co można wnioskować?
Osobie fizycznej przysługuje następujące prawa realizowane na wniosek, związane
z przetwarzaniem jej danych osobowych:
-
prawo dostępu do informacji, w tym prawo do kopii danych (art. 15 RODO);
-
prawo do sprostowania danych (art. 16 RODO);
-
prawo usunięcia danych osobowych (art. 17 RODO);
-
prawo do ograniczenia przetwarzania (art.18 RODO);
-
prawo do przenoszenia danych (art. 20 RODO);
-
prawo do sprzeciwu (art. 21 RODO);
-
prawo do niepodlegania automatycznym rozstrzygnięciom indywidualnym (art. 22 RODO).
W jaki sposób można zgłosić żądanie realizacji praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Wniosek może zostać złożony/zgłoszony:
-
osobiście przez wnioskodawcę w administracji w SZOZ w Zatorze;
-
elektronicznie, na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub na adres Inspektora Ochrony Danych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
-
za pośrednictwem operatora pocztowego:
Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej w Zatorze (dalej SZOZ) przy ulicy Palimą ki 2, 32-640 Zator z dopiskiem „dla IOD”.
Gdzie znajduje się wniosek o realizację praw osoby, której dane dotyczą:
Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej w Zatorze udostępnia wniosek:
-
na swojej stronie internetowej w zakładce RODO;
-
w swojej siedzibie w administracji SZOZ w Zatorze;
Jaki jest czas odpowiedzi / realizacji żądania?
Aby dokładnie przeanalizować zgłoszenie oraz w uzasadnionych przypadkach móc zrealizować zgłoszone żądanie, Administrator przyjął, że rozpatrzenie wniosku następuje bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie jednego miesiąca od dnia otrzymania wniosku.
W tym terminie zostanie wysłane powiadomienie do wnioskodawcy. W razie potrzeby, z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań, wskazany powyżej termin można przedłużyć o kolejne dwa miesiące. W terminie miesiąca od otrzymania żądania Administrator powiadomi wnioskodawcę o przedłużeniu terminu z podaniem przyczyny opóźnienia.
Jakie są koszty realizacji wniosku?
-
Wnioski są wolne od opłat za wyjątkiem przypadków określonych w ust. 2 poniżej.
-
Spółka będzie uprawniona do pobrania opłaty od wniosku w szczególności w sytuacji, gdy wniosek:
-
został zgłoszony przed upływem 3 miesięcy od dnia zgłoszenia przez wnioskodawcę żądania tego samego rodzaju, przy czym ograniczenie to nie dotyczy prawa do sprostowania danych, prawa do ograniczenia przetwarzania danych ani prawa do sprzeciwu;
-
obejmuje żądanie udzielenia odpowiedzi na szczególnym nośniku lub formacie odpowiedzi, jeżeli nie odpowiada on standardowemu formatowi przyjętemu przez Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej w Zatorze;
-
został sporządzony w języku innym niż język, który jest standardowo używany przez Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej w Zatorze w komunikacji z pacjentami /kontrahentami;
-
wymaga znacznego zaangażowania zasobów ludzkich lub środków niezbędnych do prawidłowego wykonania wniosku w stopniu zakłócającym normalną działalność Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Zatorze;
-
ma zostać zrealizowany w szczególnym trybie jak np. odpowiedź przesłana kurierem;
-
składany jest ponownie przed upływem 3 miesięcy po tym, jak uprzednie takie samo żądanie zostało wycofane.
-
Opłata, o której mowa w ust. 2 powyżej będzie uwzględniać w szczególności: administracyjne koszty udzielenia odpowiedzi na wniosek, prowadzenia komunikacji lub podjęcia żądanych działań, w tym w szczególności koszty kuriera, tłumacza, zakupu i dostosowania nośnika, wykonania nagrania dźwiękowego;
-
Wysokość opłaty, o której mowa powyżej, ustala Dyrekcja Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Zatorze;
W przypadku, gdy SZOZ w Zatorze jest uprawniony do pobrania opłaty, o której mowa powyżej, rozpocznie realizację wniosku, po jej wniesieniu.
Czy każde zgłoszone żądanie zostanie zrealizowane?
-
Każde zgłoszone żądanie zostanie przekazane do analizy powołanego przez Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej w Zatorze Inspektora Ochrony Danych, jej wynikiem będzie odpowiedź dotycząca jego realizacji skierowana do wnioskodawcy.
Jednocześnie informujemy, że wynikiem analizy może być odmowa realizacji zgłoszonego żądania, w szczególności, gdy:
-
wniosek jest nieuzasadniony, szczególnie, gdy pozytywne załatwienie wniosku jest prawnie niedopuszczalne lub niewymagane;
-
wniosek jest nadmierny, szczególnie jest składany ustawicznie, co oznacza wniosek składany częściej niż raz na 3 miesiące w tej samej kategorii sprawy;
-
wniosek nie został uzupełniony przez wnioskodawcę pomimo wezwania wysłanego do wnioskodawcy;
-
wniosek wskazuje na szczególny nośnik lub format odpowiedzi, który nie odpowiada standardowym formatom;
-
wniosek złożony został w innym języku niż język używany w komunikacji przez Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej w Zatorze w komunikacji z pacjentami /kontrahentami;
-
realizacja żądania mogłaby spowodować ujawnienie tajemnicy prawnie chronionej;
-
wniosek obejmuje żądanie wydania kopii danych lub przeniesienia danych w języku innym niż język, w jakim dane są przetwarzane przez Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej w Zatorze przesłanie danych innemu administratorowi w odpowiedzi na wniosek o przeniesienie danych osobowych nie jest technicznie możliwe
SAMODZIELNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ZATORZE UL.LESZKA PALIMĄKI 2
TEL: 33 84 12 150
EMAIL: Biuro: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.gmail.com , Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Sprawy medyczne: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
TELEPLATFORMA PIERWSZEGO KONTAKTU
800 137 200
Jeden, bezpłatny numer dla całej Polski*
Teleplatforma Pierwszego Kontaktu (TPK) jest dostępna:
-
poza godzinami pracy Podstawowej Opieki Zdrowotnej, czyli:
-
od poniedziałku do piątku w godzinach od 18:00 do 8:00 następnego dnia
-
w soboty i niedziele oraz inne dni ustawowo wolne od pracy, w godzinach od 8:00 do 8:00 następnego dnia.
Z TPK możesz skorzystać w sytuacji:
-
nagłego zachorowania, poza godzinami pracy POZ,
-
nagłego pogorszenia stanu zdrowia, gdy nie ma objawów sugerujących stan bezpośredniego zagrożenia życia, a zastosowane środki lub leki dostępne bez recepty nie przyniosły spodziewanej poprawy,
-
gdy zachodzi obawa, że oczekiwanie na otwarcie przychodni POZ może znacząco niekorzystnie wpłynąć na Twój stan zdrowia.
Kontaktując się z TPK, otrzymasz poradę
-
pielęgniarki/położnej
-
lekarską.
w formie telekonsultacji.
W ramach TPK uzyskasz:
-
poradę medyczną
-
e–receptę
-
e–skierowanie
-
e–zwolnienie.
Porady są udzielane w czterech językach:
-
polskim
-
angielskim
-
rosyjskim
-
ukraińskim.
Czy urodziłaś się w latach 1951-1970?
Zbadaj się i zyskaj spokój! Zachęć do badania bliskie osoby w podobnym wieku.
LUX MED zaprasza Panie w wieku 50-69 lat na bezpłatną mammografię w mobilnej pracowni mammograficznej. Badania wykonywane są w ramach Programu Profilaktyki Raka Piersi finansowanego przez NFZ i nie wymagają skierowania lekarskiego.
W 2020 roku uprawnienia do skorzystania z bezpłatnej mammografii nabywają Panie z rocznika 1970. Zapraszamy je gorąco do rejestracji na badania i zachęcamy do ich regularnego przeprowadzania. Tylko systematyczność w przestrzeganiu terminów kolejnych badań mammograficznych pozwala na wykrycie potencjalnego zagrożenia na bardzo wczesnym etapie rozwoju choroby.
W badaniu mogą wziąć udział Panie w wieku 50-69 lat, które są ubezpieczone, nie są leczone z powodu raka piersi a także:
- nie miały wykonanej mammografii w ramach Programu w ciągu ostatnich 24 miesięcy
- lub są w grupie ryzyka i w roku poprzedzającym otrzymały pisemne wskazanie do wykonania ponownej mammografii po upływie 12 miesięcy
Mobilna pracownia mammograficzna LUX MED będzie oczekiwała na Panie w miejscowości:
Zator – 1 kwietnia 2020 w godzinach od 14.00 do 17.00 przy Ochotniczej Straży Pożarnej, ul. Chrzanowska 5
Uprzejmie prosimy o wcześniejszą rejestrację pod nr tel. 58 666 24 44 lub na http://www.mammo.pl/formularz. W celu weryfikacji uprawnień do badania przed połączeniem telefonicznym prosimy przygotować dowód osobisty. Na badanie prosimy zabrać ze sobą zdjęcia z poprzednich mammografii.